Igår så sålde jag mitt hus i Leksand så nu blir jag Stockholmare på heltid. Det är ett beslut som vuxit fram och

I helgen så började vårsäsongen för oss i Södertälje.
Gotsie var tittig men gjorde sitt jobb och vi var felfria till sista hindret där jag inte kom tillbaka i tid, såg när jag tittade på ritten i efterhand att det hände ofta under banan, det är för dåligt. Jag skulle kunna skylla på att sparkar i huvudet och sjukdom har stoppat mig från träning men det ändrar ju inte på resultatet, nu blir det hårdkörning och skärpning så att jag framåt gör stabila och balanserade ritter!
Gotsie skötte sig utmärkt både på framridning och inne på banan, visserligen blev hon lite spänd när hon kom in på banan men det tror jag försvinner efter några starter, det här kan bli en rolig vår!
Igår så sålde jag mitt hus i Leksand så nu blir jag Stockholmare på heltid. Det är ett beslut som vuxit fram och
Jag är väldigt glad över att ha min Gotsie. Det är en häst med ett fantastiskt psyke och mod. Jag älskar den hästen.
Tjusigt ekipage!