Läste häromdagen en artikel i Expressen om en influenser och bloggarveteran som visade runt i sin 30- miljonersvilla. Under intervjun så kom assistenter

Nu när den mörka, kalla och frusna tiden är här så prövas entusiasmen att ha häst. Allt blir självklart lite krångligare men jag känner inte att jag tycker att det är jobbigt, mycket på grund av att jag tycker väldigt mycket om min häst och faktiskt längtar upp i sadeln varje dag. Gotsie är en i mitt tycke en otroligt rolig häst att rida och det gäller såväl hoppning, markarbete eller uteritter. Jag har en egen teori som jag inte kan bevisa men som jag tror på och det är att ska man nå framgång med sin häst så måste man fungera ihop, gilla varandra och skapa en kontakt som gör att ens häst litar på en och gör det lilla extra för sin ryttare. Ikväll tog jag en lång promenad med Gotsie i mörkret och hon trampade på bredvid mig med full tillit och jag tror att den typen av umgänge och kontakt med sin häst är en viktig del för att bygga ett team, att bygga förtroende!
Läste häromdagen en artikel i Expressen om en influenser och bloggarveteran som visade runt i sin 30- miljonersvilla. Under intervjun så kom assistenter
jag måste skriva om vad som hände igår! KG, jag och Pelle satt och fikade när Kalle fick samtal, la på och sa:
Ja jag är helt enig med dig. Är man bara förälskad i sporten så kommer man inte långt/Anette
Håller helt med dig! Det krävs ett samspel för att man ska kunna utvecklas!