Stockholm horse show är slut. strålkastarna har slocknat och spåren efter hästfesten är säkert snart borta från Friends arena och all publik har

I morgon är det hemmatävlingar på Ryttarstadion och Slim Shady gör debut i Sverige!
Det är ett nytt läge för mig. Innan har Sofia och jag åkt och tävlat tillsammans och hjälpt varandra och har som tränings och tävlingskompisar peppat varandra, Haft så roligt! Men egentligen utan krav. Nu ska jag tävla KG och Angelas häst, och jag vet att KG är resultatinriktad!
Jag har märkt sedan Slim kom att han blivit hårdare på träning, petigare och mer fokuserad. Positivt för mig! Idag har vi tömkört hela dagen och den hjälpen och vägledningen jag fått går inte att värdera.
Men i morgon så är det resultat som räknas, ett misslyckande är inte ok, och det är något som jag köper, det är inte myspyspåskojhobby vi håller på med utan elitidrott inom förhoppningsvis en snar framtid, och då ska kravbilden vara hög.
Och är det något jag gillar så är det att tävla under press! Bara man inte låter ett misslyckande gå ut över hästen så är höga krav något positivt och en sporre att prestera på nästa nivå!
Stockholm horse show är slut. strålkastarna har slocknat och spåren efter hästfesten är säkert snart borta från Friends arena och all publik har
Varannan Onsdag med början nästa vecka så kommer vi ha inomhusterrängträning på Runsten, Vi börjar 15. 00 och kör grupper hela kvällen. Jag