Nu när den mörka, kalla och frusna tiden är här så prövas entusiasmen att ha häst. Allt blir självklart lite krångligare men jag känner inte

Stockholm horse show är slut. strålkastarna har slocknat och spåren efter hästfesten är säkert snart borta från Friends arena och all publik har åkt hem och kliver upp i en gråkall vardagsmorgon. Trots det tragiska dödsfallet på hästen Filur så var det fantastiskt roliga dagar att tillbringa på Friends, gå runt och titta på grejer, träffa gamla vänner och många elever och att se på bra ridning.
Jag tror att dom här tävlingarna fyller en viktig funktion för ryttare på lägre nivå att inspirera dem i deras egen ridning, att studera skickliga ryttare och se hur dom rider, egentligen skulle deras tränare vara med på läktaren och påpeka detaljer dom ska titta på, här har man ju en levande instruktionsfilm på hur det ska se ut!
Den enda nackdelen som jag kan se det (som har tonårsdöttrar) är att Mall of Scandinavia har öppnat precis bredvid!
Nu när den mörka, kalla och frusna tiden är här så prövas entusiasmen att ha häst. Allt blir självklart lite krångligare men jag känner inte
Jag ska nu vara lite personlig och bilden på mig är ingen egotripp, utan jag valde den för att det här handlar om