Jag hade nog min bästa Luciadag idag då jag skrittade ut Gotsie på Djurgården. Man tror det inte, men vi har kanske de bästa

Igår var vi och tittade på Lövsta future challenge på Friends och knytkalasets clinic som var otroligt givande. Lövstas satsning på framtida ryttare och hästar är något som vi förhoppningsvis kommer att få se frukten av om några år, tycker också om deras miljötänk om hållbar hästhållning och hoppas att det är något som resten av ridsport-Sverige följer efter!
Idag kom Linn och Clara ner från Leksand och vi passade på att gå på julmarknad på hovstallet. Jag har aldrig varit där förut och tyckte att det var fantastiskt med byggnaderna, stallen, seldonskammarna och vagnsutställningarna, dit måste ni gå om ni inte redan varit där!
I morgon blir det Friends igen på förmiddagen innan vardagen är tillbaka igen:
Jag hade nog min bästa Luciadag idag då jag skrittade ut Gotsie på Djurgården. Man tror det inte, men vi har kanske de bästa
Igår fick jag en kommentar om att jag lever i självförnekelse vad det gäller min ålder och att jag börjat rida igen. Jag