Gotsie är på vila och jag ska ta det lugnt, vilket är väldigt svårt för mig, jag är en extremt aktiv människa så

Jag har ridit förbi den här grinden ute på Djurgården flera gånger och tyckt att den har ett starkt symbolvärde. Mina tankar är att man går igenom mycket i sitt liv, både positiva och negativa upplevelser. För att komma vidare och utvecklas så krävs det att man kanske hittar andra vägar än den genom den låsta grinden. låser man sig vid att gå igenom där så får man rycka i den i evigheter och kommer ingenstans. Om man däremot tar ett steg åt sidan och väljer en ny väg så kan man fortsätta vidare! Bara en liten reflektion,
Gotsie är på vila och jag ska ta det lugnt, vilket är väldigt svårt för mig, jag är en extremt aktiv människa så
Igår låste jag mitt hus för sista gången i Leksand och kände att en tids era var över.
Det var väldigt sorgligt, Mina döttrar