Jag bor i ett kvarter som på ytan ser tråkigt ut men som är fullt med mänsklig värme och omtanke. På övre bilden

Jag har ridit förbi den här grinden ute på Djurgården flera gånger och tyckt att den har ett starkt symbolvärde. Mina tankar är att man går igenom mycket i sitt liv, både positiva och negativa upplevelser. För att komma vidare och utvecklas så krävs det att man kanske hittar andra vägar än den genom den låsta grinden. låser man sig vid att gå igenom där så får man rycka i den i evigheter och kommer ingenstans. Om man däremot tar ett steg åt sidan och väljer en ny väg så kan man fortsätta vidare! Bara en liten reflektion,
Jag bor i ett kvarter som på ytan ser tråkigt ut men som är fullt med mänsklig värme och omtanke. På övre bilden
Jag har ridit Slim nu under en tid och hunnit göra ett par starter på honom innan han fick lite sommarvila.
Det är en