Sporten utvecklas hela tiden och jag som är en fysfanatiker har inte riktigt hittat rätt innan jag träffade Peter Lööf på Slagskeppet.
Han är

Nu är min konvalescens över och i morgon börjar vardagen igen. Det är något jag är glad över för jag tycker om att jobba. I morgon är också startskottet för lite förändringar i mitt liv. Mitt vardagsschema kommer att se ut som så: Löptur med Roxie senast 07.00 och därefter frukost. När jag ätit klart så åker jag till Slagskeppet och kör ett träningspass, duschar och åker till stallet och rider. För att få ut full effekt på träningen så har jag satt alkoholförbud på mig själv på vardagar, så när jag träffar vänner på vardagskvällar så dricker jag alkoholfritt alternativ. Jag har också lovat mig själv att lyssna på kroppen så att jag inte överanstränger mig. Min kosthållning har jag planerat om, vilket jag är tvungen att göra av hälsoskäl, så att jag äter bättre, nyttigare och mer ekologiskt. Det här låter säkert väldigt tråkigt men jag ser fram emot att göra de här förändringarna för att få en bättre hälsa och och må bättre, både fysiskt och psykiskt!
Sporten utvecklas hela tiden och jag som är en fysfanatiker har inte riktigt hittat rätt innan jag träffade Peter Lööf på Slagskeppet.
Han är
För en tid sedan blev jag erbjuden en sponsring av en mkt fin häst, där ägaren skulle stå för stallhyran. Jag känner ägaren