Det här är jag.
Som ni kan se är jag väldigt blek, det är för att jag haft den där jävla influensan. Men rynkorna

Stack ut tidigt för att ta min första löptur på länge. kylan kändes till att börja med men obehaget släppte ju mer varm kroppen blev. Det är mentalt jobbigt att känna när kroppen inte svarar, den känns tom. Känner att löpstegen inte biter och det redan låga tempot blir ännu långsammare. I det här läget så får man tänka på att det är en övergående fas och att om några månader så är stigen grön, det är varmt i luften och löpstegen biter och kroppen svarar. Resten av löpturen tänkte jag på saker att se framemot i vår, det gick inte fortare men löpturen blev lite trevligare mentalt!
Det här är jag.
Som ni kan se är jag väldigt blek, det är för att jag haft den där jävla influensan. Men rynkorna
Nu är min konvalescens över och i morgon börjar vardagen igen. Det är något jag är glad över för jag tycker om att