Nu är det timmar kvar till Ryttargalan som jag ska gå på med Runsten Equestrian. Skjortan är struken, kostymen är framtagen och skor

Har idag haft den första av flera inomhusträningar som vi ska ha på Runsten Equestrian fram tills det är ridbart ute på terrängbanan. Planen är att vi ska arbeta grundligt med olika detaljer så att när vi kommer ut på terrängen så ska hästar och ryttare vara så förberedda att vi direkt kan jobba vidare och få hästarna stabila och färdiga att komma till start mycket tidigare än innan. Idag arbetade vi med att få hästarna mellan skänkel och hand, få ryttarna att placera sig rätt i sadeln och att få hästarna lyhörda och lydiga in på terränghinder. Jag tycker att resultatet blev mycket bra och det ska bli roligt att arbeta vidare efter den röda tråd som ska leda till framgång!
Nu är det timmar kvar till Ryttargalan som jag ska gå på med Runsten Equestrian. Skjortan är struken, kostymen är framtagen och skor
Jag är väldigt glad över att ha min Gotsie. Det är en häst med ett fantastiskt psyke och mod. Jag älskar den hästen.