Man får ju ofta se mattallrikar som har snygga upplägg med kommentarer som: om man kunde äta med ögonen… Men vad fan… pröva

Körde upp till Leksand igår natt för att vara med på intagningsprov till höstens NIU utbildning i Rättvik nu på morgonen.
19 förväntansfulla tjejer dök upp på morgonen för att rida upp för de 12 platserna vi har. Kvalite’n på ridningen var bra i år och jag tycker sånt här är jobbigt. Jag tänka mig in i deras förväntningar att få kombinera skola och träning, och mår dåligt av att se de tjejerna som inte lyckades så bra, kämpa mot gråten när dom ska analysera sin ritt. Jag är för blödig, jag vill låta alla bli antagna, vill inte stå som domare och förstöra deras drömmar. Nu är uttagningarna tack och lov klara och till hösten kommer vi få en intressant årskull till NIU utbildningen i Rättvik!
Man får ju ofta se mattallrikar som har snygga upplägg med kommentarer som: om man kunde äta med ögonen… Men vad fan… pröva
2016 var ett omtumlande år på många sätt.
Det började i moll. Förhoppningar man haft var historia och jag tog ett beslut att ändra