Årets värsta väder… igår var det fan inte lätt att vara positiv.
Det började bra där jag åkte till ridhus och hoppade hästarna och

Nu är det timmar kvar till Ryttargalan som jag ska gå på med Runsten Equestrian. Skjortan är struken, kostymen är framtagen och skor är inhandlade! Det ska bli kul att träffa vänner som man inte ser så ofta (och få en anledning att använda kostymen!)
Årets värsta väder… igår var det fan inte lätt att vara positiv.
Det började bra där jag åkte till ridhus och hoppade hästarna och
I veckan har jag varit i Sundbyholm och tävlat Slim Shady. Det kändes som att jag börjar hitta honom tack vare ett konstant