Nu när den mörka, kalla och frusna tiden är här så prövas entusiasmen att ha häst. Allt blir självklart lite krångligare men jag känner inte

Igår så sålde jag mitt hus i Leksand så nu blir jag Stockholmare på heltid. Det är ett beslut som vuxit fram och jag är glad att jag tagit det här steget. Jag brukar annars vara försiktig med sådana här beslut och boendet i Stockholm är lite ovisst, men vågar man inte så vinner man inte!
När jag rotade i hyllorna för att sortera det jag ska kasta och det jag ska behålla så blev jag sittande bläddrandes i tidningar från Cyklons aktiva karriär. Det är lätt att bli nostalgisk , men man får inte fastna i det utan man får ha det som ett trevligt minne och leva i nuet!
Nu börjar en ny fas i mitt liv och jag ser fram emot att möta den, förändringens tid är här!
Nu när den mörka, kalla och frusna tiden är här så prövas entusiasmen att ha häst. Allt blir självklart lite krångligare men jag känner inte
Har sett på instagram att det finns en 10yearchallenge. Då tar man ett kort på sig själv för 10 år sedan och ett