Var idag med till Brunmåla hästklinik med 2 riktigt genuina hästkarlar, KG Svensson och Pelle Holst. Vi kamperar ihop på dagarna där jag rider,

Tog en tur ut på Gärdet på förmiddagen i det härliga vädret!
Nu ska Gotsie få välförtjänt vintervila och jag ska se till att bli frisk så det passar bra att vi vilar bägge två.
Får se om jag börjar klättra på väggarna om några dagar nu när ridningen blivit en del av vardagen igen!
Var idag med till Brunmåla hästklinik med 2 riktigt genuina hästkarlar, KG Svensson och Pelle Holst. Vi kamperar ihop på dagarna där jag rider,
Nu är det timmar kvar till Ryttargalan som jag ska gå på med Runsten Equestrian. Skjortan är struken, kostymen är framtagen och skor