Jag har efter egen operation och under Gotsies vila varit orolig för min egen motivation. När jag börjat fysträna så har det gått

Tog en tur ut på Gärdet på förmiddagen i det härliga vädret!
Nu ska Gotsie få välförtjänt vintervila och jag ska se till att bli frisk så det passar bra att vi vilar bägge två.
Får se om jag börjar klättra på väggarna om några dagar nu när ridningen blivit en del av vardagen igen!
Jag har efter egen operation och under Gotsies vila varit orolig för min egen motivation. När jag börjat fysträna så har det gått
På årets varmaste dag så tog vi 3 stallkompisar en lång tur på Djurgården. En härlig ridtur som var väldigt nyttig för Harriets