Man får ju ofta se mattallrikar som har snygga upplägg med kommentarer som: om man kunde äta med ögonen… Men vad fan… pröva

Tog en tur ut på Gärdet på förmiddagen i det härliga vädret!
Nu ska Gotsie få välförtjänt vintervila och jag ska se till att bli frisk så det passar bra att vi vilar bägge två.
Får se om jag börjar klättra på väggarna om några dagar nu när ridningen blivit en del av vardagen igen!
Man får ju ofta se mattallrikar som har snygga upplägg med kommentarer som: om man kunde äta med ögonen… Men vad fan… pröva
Igår var vi och tittade på Lövsta future challenge på Friends och knytkalasets clinic som var otroligt givande. Lövstas satsning på framtida ryttare