Idag fick jag min julklapp som jag har gett mig själv! Ett par Amazona Sueca stövlar som är sydda efter mina fötter och

I helgen har vi haft terrängkurs i 2 dagar på ryttarstadion. Det har varit stor uppslutning till kursen, så jag har stått och instruerat från 09.00 till 17.00. Innan lektionerna började så hoppade jag och Sofia våra hästar i terrängen vilket gav energi, dom hoppade fantastiskt bra och gav mig inspiration till lektionerna som började efteråt.
När jag var klar med lektionerna så hade jag Slim kvar att rida och flera undrade om jag inte var helt slut. Men jag var pigg! Hade bra energi och Slim var fantastisk att rida. Nu är jag ingen övermänniska med övernaturliga krafter utan jag tror att den positiva och inspirerade inställningen som eleverna kom med till kursen gjorde det lätt för mig att få fram mitt budskap. När sedan resultatet av träningen utvecklade ekipagen, vilket märktes i deras feedback ,så fick jag en energiboost som var som red bull för själen!
Sitter fortfarande pigg kl 23, hög på energiintaget från mycket roliga träningar idag.
Det är en fantastisk sport vi håller på med, där alla, oavsett ålder eller nivå kan umgås och träna tillsammans. Och jag har ett väldigt roligt jobb!
Idag fick jag min julklapp som jag har gett mig själv! Ett par Amazona Sueca stövlar som är sydda efter mina fötter och
Går influensers hundpromenader? Eller bajsar deras accessoarer i Gucciväskan på minglet?
Morgon och kvällspromenader på vintern när man har hund är fan inte roligt.