Häromdagen skulle jag ta ut och gå med Willie, en otroligt vänlig och social häst som jag tycker om. Han har varit konvalescent

Varje morgon innan jag åker till stallet så åker jag till Slagskeppet och genomför ett träningsprogram som Peter Lööf lagt upp åt mig. Till det så kör jag flera pass med explosivitet och lite thaiboxning då och då. Det här har gjort märkbar skillnad på kort tid, och sedan Augusti så har jag gått ner 7,5 kg utan att tappa muskelmassa, och blivit mer explosiv, rörlig och stark. Skillnaden märker jag framförallt i hoppningen där jag har lättare att hitta balansen på en häst som är lite svår att följa, det här är bara början så jag kommer skriva mer om utvecklingen av den här träningen och även lägga in lite tips på lätta övningar som kan hjälpa er!
Häromdagen skulle jag ta ut och gå med Willie, en otroligt vänlig och social häst som jag tycker om. Han har varit konvalescent
Igår låste jag mitt hus för sista gången i Leksand och kände att en tids era var över.
Det var väldigt sorgligt, Mina döttrar