Läste häromdagen en artikel i Expressen om en influenser och bloggarveteran som visade runt i sin 30- miljonersvilla. Under intervjun så kom assistenter

Man får ju ofta se mattallrikar som har snygga upplägg med kommentarer som: om man kunde äta med ögonen… Men vad fan… pröva vet ja! Och ta före och efter kort med biprodukterna av er måltid som foto B!
Men idag har jag ett tips som Outfluenser på ett gott mellanmål!

Tomteskum reas ut i Jan-feb, vilket gör att man kan köpa upp sig på ett lager. Portionsförpackade så att de är lätta att ta med och i ihop med en Coca-Cola så blir det en kraftfull sockerbomb som får en att tro att man är med i den tecknade versionen av Alice i Underlandet (undrar vad skaparna till den gick på.) i 10-15 minuter! Dessutom så har C-C burken just nu ett motiv på hur det kommer en ballong ur örat på Mikael Lustig och det kan ju vara roligt att titta på i det här jävla mörkret.
Onyttigt? Klart som fan att det är onyttigt! Det är ju gott!
Ett tips! Om några tomtar kletat ihop sig som på bilden: släng in dem i munnen och fyll på med cola så löser de upp sig från varandra efter en stund och då är det bara att njuta!
Sinnestämning: Glad en stund över mellisen, men det är övergående.
Det är mörkt ute, ännu en jävla dag att ta sig igenom.
#outfluenser #E112ärgott #Otacksam
Läste häromdagen en artikel i Expressen om en influenser och bloggarveteran som visade runt i sin 30- miljonersvilla. Under intervjun så kom assistenter
Idag var vi iväg till Heby och gjorde vår sista start för året i hoppning och målen som var uppsatta för den här