Idag var det milt och varmt så då får man passa på att jobba på ridbanan! Jag tog ut Gotsie och tömkörde henne

Dag 2 fick vi kvitto på att ryttare och hästar hade tagit till sig jobbet från igår. Alla hästar riktigt sög tag i smalhinder, korta linjer på böjt spår, stora hinder, den mest orutinerade hoppade en liten bana och alla hästar avslutade med att hoppa bana på ett strålande sätt! Det är så otroligt inspirerande att se resultaten under helgen och umgås med positiva och entusiastiska människor så jag sitter här hemma nu efter 2 långa kursdagar och är helt upprymd! Fan vad bra ni red allihop!
Idag var det milt och varmt så då får man passa på att jobba på ridbanan! Jag tog ut Gotsie och tömkörde henne
Sporten utvecklas hela tiden och jag som är en fysfanatiker har inte riktigt hittat rätt innan jag träffade Peter Lööf på Slagskeppet.
Han är