Dag 2 fick vi kvitto på att ryttare och hästar hade tagit till sig jobbet från igår. Alla hästar riktigt sög tag i

Jag har ju ynnesten att ha KG Svensson som dagligt bollplank och coach, rådgivare, fikakompis och extrapappa. Han har en unik förmåga att plocka fram det bästa ur hästarna när han tömkör. Jag vill så gärna ta del av hans kunskap, och han delar med sig och lär mig, i dag fick jag en lektion som var snudd på en doktorsavhandling, och jag har allt lagrat, men på slutet sa han något så bra: Fan Uffe, låna gjorden och tömmarna och testa dig fram, ha koll på hästens reaktioner och klura ut hur du får den att må bra och att arbeta rätt, kolla exteriören så du vet vad du kan kräva, grunderna har jag lärt dig, känslan måste du hitta själv!
Jag ska jobba på för att hitta den känslan och kunskapen, Mr Miyagi!
Dag 2 fick vi kvitto på att ryttare och hästar hade tagit till sig jobbet från igår. Alla hästar riktigt sög tag i
jag måste skriva om vad som hände igår! KG, jag och Pelle satt och fikade när Kalle fick samtal, la på och sa: