Idag var vi iväg till Heby och gjorde vår sista start för året i hoppning och målen som var uppsatta för den här

I dag var vi på Runsten Equestrian och debuterade 120 med Gotsie. Hon var väldigt fin och lättriden runt. Hon gick väldigt säkert i grundomgången men så red jag fel väg i omhoppningen…
Så här i efterhand så tror jag att jag började slappna av och var inte där till 100% och det räcker! Men jag är otroligt nöjd med min fina häst som har utvecklats åt rätt håll och nu också börjar bli väldigt fin att rida på tävling!
Banorna var mycket bra, man kände att designen och höjningen av de tekniska svårigheterna genom klasserna var genomtänkta. Jätteroliga banor att hoppa, vilket jag glömde att säga till banbyggaren men som jag skriver här. En tävling som blev en inspirationsinjektion!
Idag var vi iväg till Heby och gjorde vår sista start för året i hoppning och målen som var uppsatta för den här
I Tisdags så hoppade vi Slim Shady igen och hade försökt åtgärda några detaljer i min ridning för att få ett bättre resultat.