Gotsie är på vila och jag ska ta det lugnt, vilket är väldigt svårt för mig, jag är en extremt aktiv människa så

Gotsie är på vila och jag ska ta det lugnt, vilket är väldigt svårt för mig, jag är en extremt aktiv människa så
Tog en tur för att hälsa på Gotsie. Man såg riktigt hur hon njuter! Sitter nu på färjan hem och känner att det