I veckan har jag varit i Sundbyholm och tävlat Slim Shady. Det kändes som att jag börjar hitta honom tack vare ett konstant

Tog en tur för att hälsa på Gotsie. Man såg riktigt hur hon njuter! Sitter nu på färjan hem och känner att det var rätt att ge henne den här vilan. Till våren väntar nya mål, då är det bra om hon är fräsch och utvilad när vi sätter igång om ett par veckor!
I veckan har jag varit i Sundbyholm och tävlat Slim Shady. Det kändes som att jag börjar hitta honom tack vare ett konstant
Det här är jag.
Som ni kan se är jag väldigt blek, det är för att jag haft den där jävla influensan. Men rynkorna