Igår låste jag mitt hus för sista gången i Leksand och kände att en tids era var över.
Det var väldigt sorgligt, Mina döttrar

Gotsie fick en ofrivillig vintervila på grund av min operation imorgon. Jag är trygg med den och jag är väldigt trygg med Marie-Louise som tar hand om Gotsie genom min rehab. Hon lever för hästarna, jag vet att när jag lämnar Gotsie där så är hon i tryggt förvar. Om jag kan så skriver jag på vägen, annars så skriver jag när jag kan.
Igår låste jag mitt hus för sista gången i Leksand och kände att en tids era var över.
Det var väldigt sorgligt, Mina döttrar
Jag låg hemma och var sjuk häromdagen och gjorde då
något jag aldrig brukar göra, jag låg och slözappade på tv:n.
När jag kom till