Tog en tur ut på Gärdet på förmiddagen i det härliga vädret!
Nu ska Gotsie få välförtjänt vintervila och jag ska se till att

Dag 2 fick vi kvitto på att ryttare och hästar hade tagit till sig jobbet från igår. Alla hästar riktigt sög tag i smalhinder, korta linjer på böjt spår, stora hinder, den mest orutinerade hoppade en liten bana och alla hästar avslutade med att hoppa bana på ett strålande sätt! Det är så otroligt inspirerande att se resultaten under helgen och umgås med positiva och entusiastiska människor så jag sitter här hemma nu efter 2 långa kursdagar och är helt upprymd! Fan vad bra ni red allihop!
Tog en tur ut på Gärdet på förmiddagen i det härliga vädret!
Nu ska Gotsie få välförtjänt vintervila och jag ska se till att
Var idag med till Brunmåla hästklinik med 2 riktigt genuina hästkarlar, KG Svensson och Pelle Holst. Vi kamperar ihop på dagarna där jag rider,