Idag så åkte jag och mina döttrar ner till Slagskeppet för att träna. Linn och Clara körde ett hårt pass med Ricardo och

Jag har ju ynnesten att ha KG Svensson som dagligt bollplank och coach, rådgivare, fikakompis och extrapappa. Han har en unik förmåga att plocka fram det bästa ur hästarna när han tömkör. Jag vill så gärna ta del av hans kunskap, och han delar med sig och lär mig, i dag fick jag en lektion som var snudd på en doktorsavhandling, och jag har allt lagrat, men på slutet sa han något så bra: Fan Uffe, låna gjorden och tömmarna och testa dig fram, ha koll på hästens reaktioner och klura ut hur du får den att må bra och att arbeta rätt, kolla exteriören så du vet vad du kan kräva, grunderna har jag lärt dig, känslan måste du hitta själv!
Jag ska jobba på för att hitta den känslan och kunskapen, Mr Miyagi!
Idag så åkte jag och mina döttrar ner till Slagskeppet för att träna. Linn och Clara körde ett hårt pass med Ricardo och
En vanlig dag för mig kan se ut så här: Upp 05:30, fodra hästarna, ner till Slagskeppet för att träna, frukost, skritta ut