Willie är en häst som jag ridit mycket och blivit väldigt fäst vid. Förutom ridbiten så var han en personlighet som väldigt många

Klockan är 05.30. tittar ut genom fönstret och ser en blå himmel. Skyndar mig ut med hundarna i släptåg och springer ut i en öde Hagapark. Bredvid gångvägen står en häger i strandkanten och lyfter långsamt och flyger iväg över Brunnsvikens soldisiga glittrande vatten. Känner att mig stark och lätt i löpningen och efter mig hänger Roxie och Essie glatt på. Under löpturen så tänker jag på gårdagens hoppning på Slim Shady och är fortfarande upprymd över den känslan man fick av att hoppa en sådan fantastisk häst. Tänker också på att om jag ska få till ridningen på honom så måste flera saker i min ridning förbättras avsevärt, något som jag till viss del kan träna avsuttet och ska när jag skrivit klart åka till Slagskeppet och taktika med Peter Lööf om det.
Nu kör jag styrkepasset på slagskeppet innan jag sätter igång jobbet med 2 fantastiska hästar, ser fram emot den här veckan.
Jag har ett liv som jag inte vill byta ut!
Willie är en häst som jag ridit mycket och blivit väldigt fäst vid. Förutom ridbiten så var han en personlighet som väldigt många
I dag vaknade jag med migrän och kom ut till stallet med huvudvärk och funderingar på att släppa ut i paddocken istället för