Jag gick upp tidigt i morse för att ha träning med mina NIU-elever i Rättvik. När jag kom till ridhuset så var första

Det här är jag.
Som ni kan se är jag väldigt blek, det är för att jag haft den där jävla influensan. Men rynkorna fanns innan och dom blir inte bättre av att jag inte använder ansiktskrämer. Glasögonen har jag köpt på en mack, dom är crap, glasen ramlar ut. Då var det ändå de där lyxglasögonen som låg i låda!
Jag klippte mig hos en frisör mitt emot Fältöversten, värdelös. Var rätt nöjd från början men när håret vuxit lite så ser jag ut som en norrländsk tant. I bakgrunden ser ni lite av min lägenhet.. Det är inte så mycket mer än så.
Sinnestämning: inte så jävla happy, ont i halsen och trött.
Matlagning intresserar mig inte. det får bli köpemat idag.
Bara tanken att blanda remouladsås, ketchup och Philadelphiaost, och dricka saft med wildberriesmak får mig illamående.
Sinnestillstånd: Hungrig
Jag gick upp tidigt i morse för att ha träning med mina NIU-elever i Rättvik. När jag kom till ridhuset så var första
Varje morgon innan jag åker till stallet så åker jag till Slagskeppet och genomför ett träningsprogram som Peter Lööf lagt upp åt mig. Till