Det här är en vanlig syn för oss ambulerande tränare. Vi sitter ofta många timmar i bilen på väg till och från träningar,

Har haft en aktiv Söndag då jag och hundarna stack ut i Hagaparken tidigt på morgonen för att öppna dagen med en löptur. Därefter så red jag och en god vän ut på Djurgården i spöregn. jag tycker att det är helt otroligt att man kan bli totalt genomblöt, men så länge man är på hästryggen så fryser man inte!
Lite senare så tog jag ut Gotsie på en löptur och upptäckte att hon är en grym coach! Så fort jag började sacka så sparkade hon mot mig, när jag höll hennes takt var hon nöjd!
Jag kom tillbaka till stallet helt utpumpad och nu sitter jag hemma och är trött, riktigt trött… Nu vet jag att jag kommer klara av Tough Viking, jag har ju en grym coach!
Det här är en vanlig syn för oss ambulerande tränare. Vi sitter ofta många timmar i bilen på väg till och från träningar,
Jag har ju ynnesten att ha KG Svensson som dagligt bollplank och coach, rådgivare, fikakompis och extrapappa. Han har en unik förmåga att