Idag så åkte jag och mina döttrar ner till Slagskeppet för att träna. Linn och Clara körde ett hårt pass med Ricardo och

Har haft en aktiv Söndag då jag och hundarna stack ut i Hagaparken tidigt på morgonen för att öppna dagen med en löptur. Därefter så red jag och en god vän ut på Djurgården i spöregn. jag tycker att det är helt otroligt att man kan bli totalt genomblöt, men så länge man är på hästryggen så fryser man inte!
Lite senare så tog jag ut Gotsie på en löptur och upptäckte att hon är en grym coach! Så fort jag började sacka så sparkade hon mot mig, när jag höll hennes takt var hon nöjd!
Jag kom tillbaka till stallet helt utpumpad och nu sitter jag hemma och är trött, riktigt trött… Nu vet jag att jag kommer klara av Tough Viking, jag har ju en grym coach!
Idag så åkte jag och mina döttrar ner till Slagskeppet för att träna. Linn och Clara körde ett hårt pass med Ricardo och
Igår var vi och tittade på Lövsta future challenge på Friends och knytkalasets clinic som var otroligt givande. Lövstas satsning på framtida ryttare