Vi vanliga människor handlar vår egen mat. Här står jag i butiken med ny frisyr. Den norrländska tantfrisyren är borta. Jag bad frisörskan

Jag klev upp tidigt och tog en löptur i Hagaparken och kände att jag kunde trycka på i löpningen hela vägen. det är en härlig känsla att känna sig stark och pigg! Känner också av träningen från i veckan, men träningsvärk är en rätt skön värk! Mitt deltagande i Tough Viking gav mersmak så i Augusti blir det den långa versionen. Jag har mycket lättare att motivera mig om jag har ett mål så sommaren kommer bli ett kombinerat träningsläger med hästar och fysträning. För att kunna prestera så kan man ju alltid spekulera i om det är bäst att från botten slå sig uppåt eller att det är viktigt att man mår bra i livet. Vet inte vilken typ jag är men jag mår väldigt bra i mitt liv så jag hoppas att jag tillhör de sistnämnda!
Vi vanliga människor handlar vår egen mat. Här står jag i butiken med ny frisyr. Den norrländska tantfrisyren är borta. Jag bad frisörskan
Det här är jag.
Som ni kan se är jag väldigt blek, det är för att jag haft den där jävla influensan. Men rynkorna