Årets värsta väder… igår var det fan inte lätt att vara positiv.
Det började bra där jag åkte till ridhus och hoppade hästarna och

Jag klev upp tidigt och tog en löptur i Hagaparken och kände att jag kunde trycka på i löpningen hela vägen. det är en härlig känsla att känna sig stark och pigg! Känner också av träningen från i veckan, men träningsvärk är en rätt skön värk! Mitt deltagande i Tough Viking gav mersmak så i Augusti blir det den långa versionen. Jag har mycket lättare att motivera mig om jag har ett mål så sommaren kommer bli ett kombinerat träningsläger med hästar och fysträning. För att kunna prestera så kan man ju alltid spekulera i om det är bäst att från botten slå sig uppåt eller att det är viktigt att man mår bra i livet. Vet inte vilken typ jag är men jag mår väldigt bra i mitt liv så jag hoppas att jag tillhör de sistnämnda!
Årets värsta väder… igår var det fan inte lätt att vara positiv.
Det började bra där jag åkte till ridhus och hoppade hästarna och
Jag vill inte ge mig in i politiken men en sådan här världshändelse måste man ju lägga upp!