Har ikväll haft en mycket trevlig middag med gamla vänner och fått tillfälle att glädja en fantastisk människa med en present. för att

En influenser har ett hårt jobb med att vara där det händer och inte bli efter, då tappar dom läsare. Att synas med människor som betyder något i deras akvarievärld är ett måste. Där har man som outfluenser ett mycket behagligare liv. Man umgås med vem man vill och man behöver inte ha en tanke på om man klär sig rätt, tänker rätt eller hur man ska vara.
Det är så stor skillnad så att om en outfluenser ska förstå en influenser så måste den sistnämnde ställa tillbaka klockan 10 år för att de ska kunna förstå varandra. Har ni sett en influenser i köket? Nej, trodde väl det!
Där hittar ni i och för sig inte mig heller men jag har bevis på att jag ändå försökt! För några år sedan gjorde min äldsta dotter Clara och jag ett par matlagningsfilmer när vi hade tråkigt hemma. En film med lite tips och en där vi testar att kombinera idrott och matlagning. Väldigt amatörmässiga men som tar upp viktiga ämnen i vardagen! Dessutom så återanvänder jag gammalt material, vilket är jävligt bra för hållbarheten!
Vädret är.. ja vad fan tror ni? +35 och sol? Nej lika kallt som vanligt..
Sinnesstämning: vinterdvalan gör en robotaktig.
#outfluenser
#nästanbergman
Har ikväll haft en mycket trevlig middag med gamla vänner och fått tillfälle att glädja en fantastisk människa med en present. för att
Jag har skrivit mycket här om hur trevlig Gotsie är att rida och vilken bra inställning hon har. Allt detta beror på att