Har sett på instagram att det finns en 10yearchallenge. Då tar man ett kort på sig själv för 10 år sedan och ett

Igår var vi och tittade på Lövsta future challenge på Friends och knytkalasets clinic som var otroligt givande. Lövstas satsning på framtida ryttare och hästar är något som vi förhoppningsvis kommer att få se frukten av om några år, tycker också om deras miljötänk om hållbar hästhållning och hoppas att det är något som resten av ridsport-Sverige följer efter!
Idag kom Linn och Clara ner från Leksand och vi passade på att gå på julmarknad på hovstallet. Jag har aldrig varit där förut och tyckte att det var fantastiskt med byggnaderna, stallen, seldonskammarna och vagnsutställningarna, dit måste ni gå om ni inte redan varit där!
I morgon blir det Friends igen på förmiddagen innan vardagen är tillbaka igen:
Har sett på instagram att det finns en 10yearchallenge. Då tar man ett kort på sig själv för 10 år sedan och ett
Har idag haft den första av flera inomhusträningar som vi ska ha på Runsten Equestrian fram tills det är ridbart ute på terrängbanan.