Det kommer ny hästutrustning hela tiden. Min stallkompis Annika har köpt en barbackasadel som är teddyklädd. Hon älskar den. Den ska tydligen lyfta uteritterna till

Tog en tur för att hälsa på Gotsie. Man såg riktigt hur hon njuter! Sitter nu på färjan hem och känner att det var rätt att ge henne den här vilan. Till våren väntar nya mål, då är det bra om hon är fräsch och utvilad när vi sätter igång om ett par veckor!
Det kommer ny hästutrustning hela tiden. Min stallkompis Annika har köpt en barbackasadel som är teddyklädd. Hon älskar den. Den ska tydligen lyfta uteritterna till
Jag hade nog min bästa Luciadag idag då jag skrittade ut Gotsie på Djurgården. Man tror det inte, men vi har kanske de bästa